Poziv za predlaganje predstavnika javnosti v senatih za reševanje pritožb zoper policiste

Ministrstvo za notranje zadeve Republike Slovenije je posredovalo poziv lokalnim skupnostim za predlaganje predstavnikov javnosti v senatih za reševanje pritožb zoper policiste. Postopek reševanja pritožb zoper delo policistov podrobneje ureja Pravilnik o reševanju pritožb zoper delo policistov Uradni list RS, št. 54/2013).

Datum: 21.02.2020

Reševanje pritožb se na ministrstvu izvaja v senatih, ki jih sestavljajo trije člani, in sicer pooblaščenec ministra in dva predstavnika javnosti. Predstavnike javnosti, ki sodelujejo pri reševanju pritožb nad delom policistov na regionalni ravni, na predlog lokalnih skupnosti z območja posamezne policijske uprave imenuje in razrešuje minister za notranje zadeve.

 

Za predstavnika javnosti v senatih za reševanje pritožb zoper policiste se lahko predlaga državljana Republike Slovenije, ki:

  1. ni pravnomočno obsojen na kaznivo dejanje, ki se preganja po uradni dolžnosti,

  2. ni v kazenskem postopku za naklepno kaznivo dejanje, ki se preganja po uradni dolžnosti,

  3. ni s pravnomočno odločbo obsojen za dva ali več prekrškov z znaki nasilja ali za tri ali več hujših prekrškov zoper varnost cestnega prometa, za katerega so kot sankcija predpisane kazenske točke,

  4. ni javni uslužbenec policije (policist ali drugi javni uslužbenec, zaposlen v policiji) ali funkcionar (sindikalni zaupnik) reprezentativnih sindikatov policistov,

  5. aktivno obvlada slovenski jezik,

  6. je osebnostno primeren za sodelovanje v senatih za preverjanje pritožb oziroma v lokalnem okolju uživa ugled in zaupanje soobčanov, ter je na podlagi njegovega dosedanjega življenja, ravnanja in obnašanja mogoče utemeljeno sklepati, da bo svoje delo kot član senata opravljal pošteno in vestno.

 

Predstavniki javnosti bodo imenovani za dobo štirih let z možnostjo ponovnega imenovanja

 

Glede na navedeno vas pozivamo, da pisne predloge za imenovanje predstavnikov javnosti v senatih za reševanje pritožb zoper delo policistov posredujete najkasneje do ponedeljka 2. marca 2020 do 15.00 ure na naslov: Občina Loška dolina, Lož, Cesta Notranjskega odreda 2, 1386 Stari trg pri Ložu, oziroma po elektronski pošti na naslov obcina@loskadolina.si. Za predlagane kandidate priložite potrdila o nekaznovanosti in izjave o izpolnjevanju ostalih pogojev.